Розрахунок планової собівартості вивезення 1 куб. м твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами ( збирання, перевезення) КП «Благоустрій селища Нового»
1.Кількість накопичення твердих побутових відходів (ТПВ) за рік
Річний прогнозований обсяг надання послуг згідно норм накопичення твердих побутових відходів:
Таблиця 1
Джерело утворення побутових відходів |
Норма утворення на одну розрахункову одиницю |
Кількість |
Всього |
||
кг | м3 | т | м3 | ||
Багатоквартирні будинки з наявністю усіх видів благоустрою, на одну людину | 281,0 | 1,3 | 5800 | 1629,8 | 7540 |
Будинки приватного сектору з присадибною ділянкою на одну людину | 460,0 | 1,4 | 850 | 391,0 | 1190 |
Гуртожитки, на одне місце | 120,0 | 0,7 | 150 | 18,0 | 105 |
Дитячі навчальні заклади, на одне місце | 70,0 | 0,3 | 350 | 24,5 | 105 |
Інші | 30,0 | 136 | |||
Всього | 2093,3 | 9076 |
- Витрати та вартість паливно-мастильних матеріалів
Збирання ТПВ та вивіз їх на міське звалище здійснюється сміттєвозом КО-413 на шасі автомобіля ГАЗ 53.
Періодичність надання послуг- щоденно від багатоквартирних будинків та один раз на тиждень від будинків приватного сектору.
Об’єм кузова сміттєвоза згідно технічних даних – 7,5 куб. м , коефіцієнт ущільнення до 1,7. Враховуючи термін експлуатації автомобіля коефіцієнт ущільнення приймаємо 1,5.
Визначаємо кількість ходок необхідних для вивезення відходів на міське звалище
Таблиця 2
Всього |
в тому числі | |||
Багатоквартирні будинки | Будинки приватного сектору | Інші споживачі | ||
Кількість накопичення відходів за рік, куб. м |
9076 |
7645 |
1190 |
241 |
Об’єм кузова з врахуванням ущільнення, куб. м |
11,25 |
11,25 |
11,25 |
11,25 |
Кількість ходок | 807 | 680 | 106 | 21 |
Середній пробіг автомобіля при збиранні ТПВ становить
– багатоквартирні будинки та інші споживачі 6км
– будинки приватного сектору 8км
Середній пробіг автомобіля при транспортуванні відходів на міське звалище становить 20км в одну сторону
Середній пробіг автомобіля при збиранні та транспортуванні ТПВ на міське звалище становить
– багатоквартирні будинки та інші споживачі 46км
– будинки приватного сектору 48км
Річний пробіг автомобіля при збиранні та транспортуванні відходів на міське звалище становить:
Таблиця 3
Всього |
в тому числі | |||
Багатоквар-тирні будинки | Будинки приватного сектору | Бюджетні установи та інші споживачі | ||
Кількість ходок | 807 | 680 | 106 | 21 |
Середній пробіг автомобіля при збиранні та транспортуванні ТПВ | х | 46 | 48 | 46 |
Річний пробіг автомобіля | 37334 | 31280 | 5088 | 966 |
Згідно наказу Міністерства транспорту України «Про затвердження норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті» від10.02.1998року № 43
– норма витрат бензину на 100 км пробігу – 27,5 л
– норма витрат бензину на 100 км пробігу з врахуванням терміну експлуатації автомобіля
становить 27,5 + 27,5 х 0,6 = 29,15 л
– норма витрат зрідженого нафтового газу на 100 км пробігу з врахуванням коефіцієнта становить 29,15 х 1,25 = 36,4 л
– норма витрат бензину на завантаження та розвантаження кузова – 5,5 л
– норма витрат зрідженого нафтового газу на завантаження та розвантаження кузова –
5,5 х 1,25 = 6,9л
– норма витрат моторного масла 2,1 л на 100 л бензину.
– норма витрат моторного масла 1,68 л на 100 л зрідженого нафтового газу
Розрахунок потреби паливно-мастильних матеріалів на збирання та транспортування твердих побутових відходів на міське звалище на рік
Таблиця 4
Кількість газу | Кількість моторного масла | ||||||||
на пробіг | на роботу спец. обладнання | Всього, л |
Норма витрат, л/100 л газу |
Всього, л |
|||||
загальний пробіг, км | норма витрат, л /100км | кількість газу, л | кількість завантажень | норма витрат, л | кількість газу, л | ||||
Багатоквартирні будинки | 31280 | 36,4 | 11386 | 680 | 6,9 | 4692 | 16078 | 1,68 | 270 |
Будинки приватного сектору | 5088 | 36,4 | 1852 | 106 | 6,9 | 731 | 2583 | 1,68 | 43 |
Бюджетні установи та інші споживачі | 966 | 36,4 | 352 | 21 | 6,9 | 145 | 497 | 1,68 | 8 |
Всього | 37334 | 36,4 | 13590 | 807 | 6,9 | 5568 | 19158 | 1,68 | 321 |
Вартість газу з врахування ПДВ становить10,90 грн./л
Вартість моторного масла М8В2 з врахування ПДВ становить 39,50 грн./л
Загальна вартість паливно-мастильних матеріалів за рік
Таблиця 5
Вартість газу, грн. | Вартість масел, грн. | Разом | |||||
кількість газу, л | вартість
1 л газу |
всього | кількість масел, л | вартість
1 л |
всього | ||
Багатоквартирні будинки | 16078 | 10,90 | 175250,20 | 270 | 39,50 | 10665,00 | 185915,20 |
Будинки приватного сектору | 2583 | 10,90 | 28154,70 | 43 | 39,50 | 1698,50 | 29853,20 |
Бюджетні установи та інші | 497 | 10,90 | 5417,30 | 8 | 39,50 | 316,00 | 5733,30 |
Всього | 19158 | 10,90 | 208822,20 | 321 | 39,50 | 12679,50 | 221501,70 |
3.Інші матеріальні витрати
. Вартість шини 8,25R20(240/508) становить 3000,00грн. Кількість шин в комплекті 6 штук. Вартість комплекту -18000,00грн. Норма середнього ресурсу пневматичних шин для автомобіля сміттєвоз становить55тис. км. Середньорічний пробіг автомобіля – 37334 км
Вартість шин в розрахунку на рік становить
37334 : 55000 х 18000 =12218,40грн.
Норма ресурсу акумуляторних свинцевих стартерних батарей для автомобіля сміттєвоз становить 36місяців. Вартість одного акумулятора – 2000,00грн.
Вартість акумулятора в розрахунку на рік
2000,00 : 36 х 12 = 666,67 грн.
Вартість запчастин приймаємо виходячи з фактичних витрат за попередні роки в сумі 5500,00грн.
Разом сума інших матеріальних витрат становить
12218,40+ 666,67 + 5500,00 = 18385,07грн.
- Амортизація
Сміттєвоз КО-413 ГАЗ 53 введено в експлуатацію в вересні 2019 року, рік випуску автомобіля 1992. Вартість автомобіля 11000,00 грн.
Амортизаційні витрати за рік складають 11000,00 х 5 = 2200,00 грн.
- Фонд оплати праці персоналу, діяльність якого безпосередньо пов’язана з технологічним процесом
Нормативна кількість часу необхідна на повне завантаження сміттєвоза та перевезення ТПВ на міське звалище становить:
Таблиця 6
Пробіг ,
км |
Норма часу, маш./год* | Всього , маш./год | |
База-збір по території селища-пам’ятник | 6 | 0,0480 | 0,288 |
Завантаження сміттєвоза | х | 1,12 | 1,12 |
Пам’ятник –вул. Мурманська | 4,5 | 0,0263 | 0,118 |
Вул. Мурманська – міське звалище (ваги) | 14,3 | 0,0480 | 0,686 |
Проїзд по території звалища для розвантаження сміттєвоза |
3,0 |
0,0441 |
0,132 |
Міське звалище (ваги) – вул. Мурманська | 14,3 | 0,0480 | 0,686 |
Вул. Мурманська – АЗС – пам’ятник | 5,0 | 0,0263 | 0,132 |
Пам’ятник – база | 0,7 | 0,0480 | 0,034 |
Всього | 44,2 | х | 3,196 |
* Примітка : Наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України «Про затвердження Норм часу на роботи із збирання та перевезення побутових відходів» від 01.06.2010року №170
Нормативна кількість часу необхідна на одне повне завантаження сміттєвоза та перевезення ТПВ на міське звалище з врахуванням підготовчо-завершальної роботи та часу на відпочинок і особисті потреби становить:
3,196+(3,196 х (4,3+10,0):100) = 3,653 люд./год
Нормативна кількість часу необхідна на повне завантаження сміттєвоза та перевезення ТПВ на міське звалище з врахуванням підготовчо-завершальної роботи та часу на відпочинок і особисті потреби в розрахунку на рік становить:
3,653 х (680+106+21) = 2948,00 люд./год
Витрати часу на технічне обслуговування автомобіля
Таблиця7
ЩО | ТО1 | ТО2 | СО | Всього | |
Трудомісткість на одне обслуговування, люд./год * |
0,63 |
2,9 |
11,7 |
16,48 |
х |
Періодичність | раз на зміну | через 1500км | через 7500км | 2 рази на рік |
х |
Кількість обслуговувань | 354 | 25 | 5 | 2 | х |
Витрати часу,люд./год | 223 | 72,5 | 58,5 | 33 | 387 |
* Примітка : Наказ Міністерства транспорту України «Про затвердження Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту» від 30.03.1998року №102
Витрати часу на планові ремонти 37334км : 1000км х 4,6 люд./год = 171,7 люд./год
Витрати часу на збирання, перевезення ТПВ, технічне обслуговування, планові ремонт 2948,0 + 387,0 + 171,7 = 3506 люд./год
Розрахункова кількість водіїв
3506,7 : 1993 =1,76чол.
Кількість водіїв згідно штатного розпису – 2 чол.
Місячна заробітна плата водія сміттєвоза згідно галузевої угоди
2102.00 х 1,6 х 1,94 = 6687,72 грн.
Доплата за класність в розмірі 25%
6687,72 х 0,25 = 1671,93грн.
Місячна заробітна плата з врахуванням доплати
6687,72 + 1671,93 = 8359,65 грн.
Річний фонд оплати праці водіїв
8359,65 х 12 х 2 = 200631,60 грн.
Річний фонд оплати праці підсобного працівника
4173,00 х 12 = 50076,00грн.
Всього річний фонд оплати праці
200631,60 + 50076,00 = 250707,60 грн.
- Нарахування на фонд оплати праці
Внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування для виробничого персоналу становить 22% та складають за рік
250707,60 х 0,22 = 55155,67 грн.
7.Загальновиробничі витрати
Витрати на обслуговування виробництва
Зарплата оператора 2569,00 х 12 = 30828,00грн.
Внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування 30828,00 х 0,22 = 6782,16 грн.
Всього 30828,00 + 6782,16 = 37610,16 грн.
Оплата праці загальновиробничого персоналу ( ремонт, охорона ) за місяць
2086,50 + 14224,00 =.16309,50 грн.
(слюсар 0,5ст.) (сторож 3ст.)
Річний фонд оплати праці загальновиробничого персоналу
16309,50 х 12 = 195726,00 грн.
Внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування для загальновиробничого персоналу складають за рік
195726,00 х 0,22 =43059,72 грн.
Витрати на опалення,освітлення виробничих приміщень становлять за рік
7550 Квт/год х 3,20 = 24160,00грн.
Всього витрат 195726,00 + 43059,72 + 24160,00 = 262945,72 грн.
Коефіцієнт розподілу загальновиробничих витрат (сума витрат : ФОП персоналу)
262945,72 : (200631,60 + 26010,00 + 50076,00 )=0,95
( водії) (екскаваторник) (тракторист)
Сума витрат, що відносяться на послугу з вивезення ТПВ становить
200631,60 х 0,95 = 190600,02 грн.
Сума загальновиробничих витрат
37610,16 + 190600,02 = 228210,18 грн.
- Адміністративні витрати
Адміністративні витрати приймаємо в розмірі 14,6 % планової виробничої собівартості.
- Загальний розрахунок планових витрат на послуги з вивезення твердих побутових відходів
Статті витрат | Планова собівартість всього | |
Прямі матеріальні витрати – всього, у тому числі | 239886,77 | |
– паливно- мастильні матеріали | 221501,70 | |
– матеріали (шини, акумулятори), запчастини | 18385,07 | |
Прямі витрати з оплати праці | 250707,60 | |
Інші прямі витрати-всього, у тому числі | 57355,67 | |
– внески на загальнообов’язкове державне соціальне
страхування виробничого персоналу |
55155,67 |
|
– амортизація основних засобів | 2200,00 | |
Всього прямі витрати | 547950,04 | |
Загальновиробничі витрати | 228210,18 | |
Адміністративні витрати | 113319,36 | |
Всього повна собівартість | 889479,58 | |
Обсяг твердих побутових відходів,куб. м | 9076 | |
Собівартість 1 куб. м ТПВ | 98,00 |
Начальник КП «Благоустрій селища Нового» Кигим С.В.
РОЗРАХУНОК тарифу на послуги з вивезення 1 куб. м твердих побутових відходів без ПДВ від упорядкованих багатоквартирних житлових будинків ( гуртожитків), мешканців приватного сектору та інших споживачів
Одиниця
виміру |
Багатоквартирні житлові будин-ки(гуртожитки) | Мешканці приватного сектору | Бюджетна сфера, інші споживачі | |
Собівартість | грн. | 98,00 | 98,00 | 98,00 |
Рентабельність | грн. | 4,90 | 4,90 | 9,80 |
Разом | грн. | 102,90 | 102,90 | 107,80 |
Згідно рішення виконавчого комітету міської ради міста Кропивницького від 11 вересня 2019року №522 « Про встановлення ТОВ «ЕКОСТАЙЛ» тарифів на послуги із захоронення побутових відходів» становить 254,14 грн./т з ПДВ.
Вартість захоронення 1 куб. м відходів становить 254,14 х 0,23 = 58,45грн./ куб. м
РОЗРАХУНОК тарифу на послуги з поводження з твердими побутовими відходами без ПДВ від упорядкованих багатоквартирних житлових будинків ( гуртожитків), мешканців приватного сектору та інших споживачів
Тариф на послуги
з вивезення , грн. /куб. м |
Тариф на послуги
з захоронення, грн./ куб. м |
Тариф на послуги з поводження з відходами,
грн./ куб. м |
|
Багатоквартирні житлові будинки (гуртожитки) |
102,90 |
58,45 |
161,35 |
Мешканці приватного сектору | 102,90 | 58,45 | 161,35 |
Бюджетна сфера, інші споживачі | 107,80 | 58,45 | 166,25 |
РОЗРАХУНОК вартості послуги з поводження з твердими побутових відходів без ПДВ в розрахунку на одного мешканця в місяць
багатоквартирні будинки 161,35 х 1,3 : 12 = 17,48 грн.
приватний сектор 161,35 х 1,4 : 12 = 18,82 грн.
Начальник КП «Благоустрій селища Нового» Кигим С.В.
Комунальне підприємство «Благоустрій селища Нового» оголошує про розрахунок нових тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами
На сьогоднішній день КП «Благоустрій селища Нового» надає послуги за тарифами,
які були визначені рішенням Виконавчого комітету Новенської селищної ради від 16.07.2019року №68
Зміна тарифу на послуги з поводження з твердими побутовими відходами зумовлена наступними факторами
- зміна транспортного засобу для вивезення твердих побутових відходів
- підвищення тарифу на послуги з захоронення відходів на міському звалищі
- приведення тарифів у відповідність до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 27.03.2019року №318
Структура собівартості на послуги з поводження з твердими побутовими відходами
Статті витрат | Діючий
тариф, тис. грн. |
Плановий тариф, тис.грн. | Відхилення
% |
|
Прямі матеріальні витрати – всього,
у тому числі |
297,7 | 239,9 | 80,6 | |
– паливно – мастильні матеріали | 279,4 | 221,5 | 79,3 | |
– матеріали (шини, акумулятори), запчастини | 18,3 | 18,4 | 100,5 | |
Прямі витрати з оплати праці | 213,6 | 250,7 | 117,4 | |
Інші прямі витрати-всього, у тому числі | 71,2 | 57,4 | 80,6 | |
– внески на загальнообов’язкове державне соціальне
страхування виробничого персоналу |
47,0 |
55,2 |
117,4 |
|
– амортизація основних засобів | 24,2 | 2,2 | 9,1 | |
Всього прямі витрати | 582,5 | 548,0 | 94,1 | |
Загальновиробничі витрати | 150,2 | 228,2 | 151,9 | |
Адміністративні витрати | 117,6 | 113,3 | 96,3 | |
Всього повна собівартість | 853,2 | 889,5 | 104,3 | |
Обсяг твердих побутових відходів,куб. м | 10072 | 9076 | 90,1 | |
Собівартість 1 куб. м ТПВ | 84,71 | 98,00 | 115,7 |
Порівняльний аналіз діючого та планового тарифів на послуги з поводження з твердими побутовими відходами
Категорія споживачів | Діючий тариф | Плановий тариф | Відхилення | |
грн. | % | |||
вивезення | ||||
Населення багатоквартирних будинків | 95,09 | 102,90 | 7,81 | 108,2 |
Приватний сектор | 96,06 | 102,90 | 6,84 | 107,1 |
Інші споживачі | 100,15 | 107,80 | 7,65 | 107,6 |
захоронення | ||||
Для всіх категорій споживачів | 77,14 за тону | 254,14 за тону | 117,00 | 329,5 |
17,74 за куб. м | 58,45 за куб. м | 40,71 | 329,5 | |
поводження з побутовими відходами | ||||
Населення багатоквартирних будинків | 112,83 | 161,35 | 48,52 | 143,0 |
Приватний сектор | 113,80 | 161,35 | 47,55 | 141,8 |
Інші споживачі | 117,89 | 166,25 | 48,36 | 141,0 |
Періодичність надання послуг встановлена для мешканців багатоповерхових будинків – щоденно, для мешканців приватного сектору – 1 раз на тиждень.
Тариф розраховано з урахуванням рентабельності: для населення 5%, інших споживачів 10%.
Новий розмір тарифу розрахований відповідно до постанови Кабінету Міністрів України
« Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з поводження з відходами»
від 26.07.2006року №1010 (зі змінами).
Згідно з «Порядком інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обгрунтуванням такої необхідності» затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.06.2018року №130 КП «Благоустрій селища Нового» приймає зауваження пропозиції фізичних та юридичних осіб протягом 10 календарних днів з дня розміщення цього повідомлення на сайті Новенської селищної ради ( nove-rada.gov.ua ) за адресою:
25491 м. Кропивницький , вул. Металургів,3 тел. 30-24-17, електронна адреса blagoustriy19@ukr.net